שאלות ותשובות
שאלות ותשובות נפוצות
היכן ההזמנה שלי?

אם תרצו לעקוב אחר ההזמנה שלכם תוכלו לפנות לשירות הלקוחות שלנו או להיכנס לקישור הבא: https://api.whatsapp.com/send/?phone=972527395478&text&app_absent=0 הקישו את מספר ההזמנה שלכם ובנוסף את המידע הרלוונטי- שם וכתובת, ואנו נחזור אליכם בהקדם.

מהן דרכי המשלוח?

כשתסיימו את תהליך הרכישה באתר, תקבלו מייל עם מספר ההזמנה. כאשר תהיה התקדמות בנוגע לחבילה-תישלח אליכם הודעה למספר הטלפון שהזנתם בהזמנה!

האם יש אפשרות לשנות את אופן מסירת החבילה?

בעת קבלת ההודעה על דבר המסירה, תוכלו להחזיר הודעה לשליח על כך שאתם מבקשים שישאיר את החבילה מחוץ לדלת.
*חשוב לציין כי במקרה כזה-האחריות על המוצר עוברת לידי המקבל וכי אין על החברה אחריות על כל נזק\אובדן כתוצאה מכך
*במידה ולא תהיה זמין, והשליח לא יצליח להשיג אותך, החבילה תוחזר לחברה.

האם ניתן לשנות את כתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה?

במידה ותרצו לשנות את כתובת ההזמנה שהזנתם בעת המשלוח, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בכתובת המייל sales@buyli.co.il או בטלפון - 0732-660-614

האם ניתן להחזיר פריט לאחר קבלתו?

•זיכוי על פריט יינתן עד 14 יום על פי החוק להגנת הצרכן (תיקון מס' 32)
•החזרת פריט תינתן עד 14 יום על פי החוק להגנת הצרכן-או בהתאם לאחריות המוצר.
במידה ותרצו להחזיר פריט שרכשתם, צרו קשר עמנו קשר בצ'אט! ונשמח לעמוד לרשותכם!

נגישות